sayfalar

21 Mart 2010

Ben Yaptım

Bir pazar günü, aile bizde toplanmış. Yeğenler koşuşturuyor... Baba, abi bütün gün evde.

Pazar günleri akşam yemeği beylerin görevidir. Ya kollar sıvanıp menüyü hazırlayacaklar ya da sakin bir yerde rezervasyon yaptırıp ikramda bulunacaklar.

Akşama varana kadar da ağızların boş durmaması için biz hanımlar atıştırmalık şeyler hazırlarız.
Reklamlarda her çıktığında “hadi canım sen de! Olmuyor işte öyle” dediğim bir lezzeti denedim bugün: Dr Oetker Duo Puding... Dışı ayrı içi ayrı olan puding.

“Olmayacağını biliyorum ama neyse!” ön yargısıyla başladım yapmaya. Ben paket arkası tariflere sadık kalarak yemek yapmaya alışkın olmayan ve sevmeyen biriyim. Göz kararı karar vermeliyim miktarına. Kafamdaki lezzete göre eklemeler yapmalıyım. Kaşıktan şöyle bir süzülüşüne göre indirmeliyim ateşten ya da ona göre çırpmalıyım. Bu sefer yapacağım ince bir iş olduğu için iki satırlık tarifi elli kez okudum belki de.

Bir kimyager edasıyla pudingimi yaptım. Sonuç başarılı çıkarsa diye kendime kocaman bir “aferin” hazırladım. Sonuç başarısız çıkarsa nasıl olsa “amaaan sadece reklamlarda öyle olur zaten” diyecektim:)
Kısa bir beklemeden sonra sonuç harikaydı. Kase seçimimi kafamın dikine giderek yaptığım için reklamlardaki şeklin tıpkısı olmadı ama vaat ettikleri lezzet ve “duo” ev halkı ile beni doyurdu.


Kesinlikle tavsiye ediyorum. Mutlaka deneyin. Ben muzlu kakaolu olanını yaptım. Gelecek pazarlarda diğer çeşitlerini de mutlaka deneyeceğim...
Teşekkürler Dr Oetker Duo Puding...

1 yorum:

Related Posts with Thumbnails