sayfalar

16 Mart 2009

BEYAZPERDE

oscar ödülleriyle ilgili bir dosya hazırlarken epey söylenmiştim "aynı filme bu kadar ödül verilir mi canım? iyice suyunu çıkardılar" diye...


hatta öyle ki, o dosyayı yapmak zorunda olmasam oscar törenini protesto amaçlı olarak ilgilenmeyecektim haberleriyle... ( bu durum tavşanın dağa küsmesinden farklı olmasa da kararlıydım:) )



ne de olsa hepi topu bir bilgi yarışmasında herşeyi bilebilen bir çocuğun hikayesiydi... ne aksiyon vardı ne de hayret ettirecek efektler...



ama yine de merak işte... filmi izlemeden duramadım. bahanem de hazırdı "filmin müzikleri filmi izlemem için beni çekti:)" (şaka maka cidden müzikler harika)



velhasılı kelam MİLYONER'i bir solukta izledim:) sonunda tatlı bir huzur, yürek dolusu bir cesaret ve gözlerimde bir iki damla yaş vardı...



sonunda gördüm ki ödüllerin ne için verildiğini anlamaya çalışmam boşaçabaymış... hissetmek gerekiyormuş...



teşekkürler Danny Boyle ve Loveleen Tandan

1 yorum:

  1. izlerken sürekli "yaa inanmıyorum" dediğimi hatırlıyorum, törenden iki üç gün önce izleyip bu film kesin oscarı alır yürür gider dediğimi de hatırlıyorum zira benjamin buttonun tuhaf hikayesini de ondan önce izlemiştim. Filmin konusu çok güzeldi verdiği mesajda :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails